Využijte vánoční slevu 25% na vše s kódem VANOCE25
Nápověda & FAQ

Jak to funguje?

Vše, co potřebujete vědět o kávovém předplatném

Předplatné a doprava

Vše o objednávkách, platbách a doručení

1

Jak funguje předplatné kávy?

Předplatné si jednoduše nastavíte online – zvolíte typ boxu (espresso, filtr nebo kombinace), rozhodnete se zda chcete přidat i bezkofeinovou kávu, vyberete si četnost dodávek a místo doručení a my se postaráme o zbytek. Káva vám automaticky dorazí pravidelně na vámi zadané místo.

2

Kdy mi dorazí balíček s kávou?

Objednávky pro daný měsíc končí většinou 15. Kávové boxy odesíláme o pár dní později, nejčastěji 20. Pokud si svůj první kávový box objednáte do 15. dne měsíce, první zásilka kávy vám přijde hned v nejbližší várce.

3

Jakou dopravu nabízíte?

Doručujeme do Z-boxů a na Z-pointy (výdejní místa) společnosti Zásilkovna. Jiná doprava není v tuto chvíli možná.

4

Jak probíhá platba za předplatné?

Platba probíhá automaticky každý 15. den v měsíci formou opakované platby přes vaši platební kartu, kterou jste zadali při objednávce. O každé platbě dostanete potvrzení na e-mail.

5

Co když mi nedorazí balíček?

Pokud se zásilka zpozdí nebo nedorazí, kontaktujte nás a vše rychle vyřešíme. Balíčky jsou vždy sledované.

6

Dostanu kávu i když si nevyzvednu balíček včas?

Pokud si balíček nestihnete vyzvednout, Zásilkovna ho automaticky vrátí zpět. Následně vás kontaktujeme a domluvíme se na novém odeslání.

7

Posíláte i do zahraničí?

Momentálně doručujeme pouze v rámci České republiky a Slovenskapřes Zásilkovnu.

8

Je možné předplatné změnit či zrušit?

Pochopitelně! Naše předplatné můžete kdykoliv zrušit nebo pozastavit. Stejně tak upravíme doručovací adresu nebo platební metodu. Veškeré změny můžete provést prostřednictvím vašeho zákaznického účtu.

Výběr kávy pro předplatné

Jak vybíráme kávy a co můžete očekávat

1

Jaké druhy kávy zařazujete do předplatného?

Vybíráme pouze tu nejkvalitnější výběrovou kávu od těch nejzajímavějších pražíren z celé Evropy. Některé kupují kávu přímo od farmářů, jiné spolupracují s renomovanými dovozci.

2

Jak vybíráte kávu?

Náš tým průběžně ochutnává kávy jednotlivých pražíren. Kávy dělíme do kategorií podle chuťového profilu a zařazujeme je v takové kombinaci, abyste dostali optimální chuťový zážitek. Kávy jsou vybírány čistě na základě řemesla, kvality a chuti.

3

Můžete mi kávu dodat mletou?

Ne. Abychom zajistili čerstvost, dodáváme pouze celá zrnka. Kávy dostanete v originálních vzduchotěsných sáčcích, abychom zachovali kávu čerstvou až do okamžiku, kdy si ji doma otevřete.

4

Jaký je rozdíl mezi espresso a filtr boxem?

Espresso box obsahuje kávy ideální pro přípravu v kávovaru nebo moka konvičce – s vyšší intenzitou. Filtr box je laděný pro V60, Chemex nebo Aeropress – s jemnější chutí.

5

Můžu si vybrat konkrétní kávy?

Ne – překvapení je součástí kouzla předplatného. Každý měsíc ochutnáte něco nového, co byste si možná sami nevybrali.

6

Jak čerstvá je káva, kterou dostanu?

Káva je vždy čerstvě pražená – odebíráme ji přímo z pražíren jen pár týdnů před odesláním vašich balíčků.

7

Co když mi káva nechutná?

Chápeme, že chutě jsou individuální. Naším cílem je objevování. Pokud vám něco nesedne, dejte nám vědět – zpětná vazba nám pomáhá zlepšovat výběr.

8

Jak velká balení kávy dostanu?

Standardně dodáváme balení kávy po 250g. Ve výjimečných případech může být hmotnost sáčků odlišná, ale vždy výměnou za skvělý chuťový zážitek.

Proč zvolit KAVI.cz?

Výhody našeho kávového předplatného

Ekologické balení

Baleno do papíru, 100% recyklovatelné

Snadné změny

Změna, pauza nebo zrušení kdykoliv

Bezpečná platba

Chráněno Stripe platební bránou

Máte další otázky?

Kontaktujte nás a my vám rádi odpovíme na všechny vaše dotazy ohledně předplatného nebo kávy.